"אלה שקראו לסרבנות מטיפים לגיוס חרדים, צביעות"

    המהדורה המרכזית 2 Comment on "אלה שקראו לסרבנות מטיפים לגיוס חרדים, צביעות"

    שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף במהדורה המרכזית: "היועמ"שית לא מאפשרת לייצר מדיניות של אכיפה שיוויונית. אחים לנשק שקראו לסרבנות היום מטיפים לגיוס חרדים. איזו צביעות. השר בן גביר הקים כאלף כיתות כוננות בכל רחבי הארץ. למעלה ממאה אלף כלי נשק חולקו. לשר אחר זה היה לוקח 20 שנה"

    צילום: Sraya Diamant/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון המלא>>>

    שר הנגב והגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, שוחח הערב (ראשון) עם מני גירא שוורץ במהדורה המרכזית ותקף: "היועמ"שית לא מאפשרת לייצר מדיניות של אכיפה שיוויונית. אחים לנשק שקראו לסרבנות היום מטיפים ללגיוס חרדים. איזו צביעות".

    עוד אמר השר: "השר בן גביר הקים כאלף כיתות כוננות בכל רחבי הארץ. למעלה ממאה אלף כלי נשק חולקו. לשר אחר זה היה לוקח 20 שנה. צוות הסתה במשטרה דופק בדלת של מחבלים שמשבחים את הטרור".

    על יחס מערכת אכיפת החוק לחרדים: "אני הוכחתי שיש אכיפה בררנית נגד חרדים, למשל בהפגנות נגד הרכבת בירושלים".

    על החלטתו להיעדר מישיבות הממשלה: "ראש הממשלה הבטיח לחברי קו העימות להביא החלטת ממשלה שתתן מענה לטיפולים רגשיים, חינוך, רווחה, מיגוניות. עברו חודשיים וההחלטה לא מגיעה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הסיבה האמיתית שהצבועים של 'הארץ' (הארציזם) – בעוד שהם נגד ישראל והגנתה, מאידך מחייבים את החרדים להתגייס היא: כדי שיוכלו להפוך את טענותיהם נגד הדת, כשחייל יעשה טעות.
      The reason hypocritical bigoted Haaretzism pushes drafting Haredim is so that they can blame religious people for any errors a soldier might commit…

    2. 1

      לשר וסרלהוף אני מציע שתראה ותשמע איך חבריך מציונות הדתית מגנים את החרדים ונמשכים אחרי תעמולה והסתה כנגד החרדים שיש נגדם טענות חדשות כל פעם . מטרתם של אלו שטוענים לשיוויון בנטל שזו דרך אגב סיסמה של יהיר לפיד שמשום מה התחילו כולם להדהד אותה אני אומר ששירות בצבא זה לא נטל זו זכות וכל עוד הצבא לא מכשיר את עצמו לקלוט את החרדים הם לא יתגייסו !!!